Jak získat garanci

Registrace
  1. Klikněte na tlačítko

    Registrace pneu
  2. Vyplňte požadované údaje ve třech krocích:
    1. osobní údaje
    2. údaje o firmě
      • vyberete název pneumatiky a její rozměr
      • označte počet zakoupených pneumatik 
      • vypište unikátní 10ti místné sériové číslo, který najdete na pneumatice pod logem Barum
    3. údaje o nákupu
      • vyberete ze seznamu prodejce, u kterého jste pneumatiky zakoupil a nahrajte nákupní doklad (fotografie, sken apod. ve formátu jpeg nebo pdf)
      • zatrhněte políčko se souhlasem o zpracování osobních údajů a registraci odešlete

  3. Obdržíte e-mail s informací o správném odeslání registrace. Po jejím zpracování Vás budeme opět e-mailem kontaktovat s potvrzením správnosti údajů a pošleme Vám identifikační číslo a odkaz, který Vám usnadní případnou žádost o uplatnění garance.
Co je identifikační číslo

Identifikační číslo je šestimístné číslo. Je vám zasláno na Vámi uvedený e-mail při registraci. Slouží k unikátní identifikaci Vaší registrace a současně s ním můžete na webových stránkách programu zjistit stav své žádosti o uplatnění garance.

Kód

Uplatnění garance

Garanci je možné uplatnit do 30 dnů od vzniku poškození, nejdéle však do data trvání platnosti registrace.

  1. V registračním e-mailu kliknete na zaslaný odkaz nebo vstoupíte na www.barumgarant.cz a kliknete na tlačítko Uplatnění Garance.
  2. Vyplníte Uplatnění Garance

    1. Vaše ID, název firmy, email, telefonní číslo, číslo účtu.

    2. stručně popíšete způsob poškození pneumatiky Barum

    3. nahrajete fotografie (celé kolo, detail poškození, fotografii sériového čísla, fotografii rozměru pneumatiky a fotografii potvrzeného formuláře Potvrzení BarumGarant).

  1. Odešlete formulář (formulář naleznete ke stažení v záložce ")

Na Váš e-mail obratem dorazí potvrzení o přijetí žádosti o garanci BarumGarant. Do 30 dnů Vám pošleme rozhodnutí o stavu Vaší žádosti.

Stav Vaší žádosti můžete sledovat on-line na stránkách www.barumgarant.cz ve Stavu mé garance. Jakmile bude Vaše žádost vyřízena, budete vyrozuměni e-mailem.

V případě schválení garance, probíhá vyplácení bezhotovostním převodem na účet podnikatele, který uvedl ve formuláři „Žádost o garanci".

V případě zamítnutí garance, Vám zašleme e-mailem vyrozumění se zdůvodněním zamítnutí garance.

Více informací získáte na: info@barumgarant.cz.

Vyhledat prodejce